No you`re not Paris Hilton!

Att Kissie är en riktig "wannabe Paris Hilton" vet nog de flesta som läser hennes blogg redan, ännu mer troligt är det då hennes tävling "Kissies Bff" påbörjades! En fråga jag inte kan sluta ställa mig själv är: Själva "Kissie" säger sig ju Alexandra bara vara "påhittad", någon som inte finns utan bara provercerar för att få läsare. Men hur ligger det då till med "Kissies BFF"? Är det till Kissie hon vill hitta en Bff (som föresten inte ens finns i verkligheten om vi får tro på Alexandra) eller är det till själva Alexandra Nilsson som hon ska hitta en Bff? Förvirrande det där eller hur? Den dagen någon har svar på tal på det så skriv gärna en kommentar.

Sedan det där med att hon hatar fjortisar (även om hon inte ser dom som sina fiender), men hur kommer det sig då att det nästintill bara är fjortisar som kommit med i tävlingen? Små 15 åriga brudar som knappt har några livserfarenheter alls, som inte får gå på krogen eller supa sig fulla. Hur kommer det sig att hon väljer just dessa när hela hennes liv kretsar runt fester och krogen?

Vill ni veta vad jag tror *fniss*, att Kissie fortfarande ser sig själv som en fjortis även om hon inte vill erkänna det och om skaffar hon en fjortispolare så kommer helt plötsligt några läsare se henne som lite mognare. För det är ju vad Kissie vill, bli tagen på allvar liksom! Som om det nu nån gång skulle hända - not!

Fjortisjägaren herself!


Kommentarer
Postat av: Emelie

hehehe. förresten, vill du ha hjälp med designen? Jag är inte expert man jag skulle kunna få den lite fräckare.. Om du vill asså! ^^

2009-08-12 @ 13:21:42
URL: http://www.emelie.allt.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0