Men lilla Dessi, när ska du förstå?

Läs det här inlägget med lilla Desiree Nilsson, så förstår ni vad jag menar. Ska man skratta eller gråta? Förstår inte hon att hon skriver om sig själv?


1. Dessi om nån är en riktig FJORTISBLOGGARE.
2. Människor läser faktiskt andras bloggar också, inte bara din om det nu är vad du tror!
3. "Sluta vara som mig och alla andra stora blondinbloggare", snälla flicka! Att allt ska ha med hårfärgen att göra, hade den här bruden varit brunett så kan jag garantera att fjortis Dessi inte hade brytt sig!
4. Om den bruden är "wannabe Dessi", så är ju Dessi en "wannabe Kissie" å Kissie en "Wannabe Blondinbella" osv. Man kan hålla på hur länge som helst, å i såna fall måste ju Dessi vara en "wannabe" alla som har varit fjortisar å kört på rosa läppar, vitt hår, för mycket mascara och fjällräven. Ja man kan nog säga att Dessi är en "wannabe mig" med tanke på att jag också varit i den åldern men för bra många år sen!
5. De finns fler än du som gillar rosa och snälla du! Du är inget annat än en B-kändis (om ens det).

 



Det är bara att inse fakta, Dessi är inte stark nog att låta fler blondiner stiga in i den heta bloggatmosfären. Hon är helt enkelt för rädd över att glömmas bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0