En ny fjortis att oroa sig för! Oh no!

Okej, jag dör. Eller okej, inte dör - men smäller av! En söt läsare tipsade mig om årets värsta fjortis, min första tanke va: OMG! Kan det bli värre? Spana bara in på det här inlägget där hon har en bild på sig och en pratbubbla där det står: "Why do I need a brain when I look like this?. Men kära flicka, hur gammal är du egentligen? Okej om du nu hade sett nå fruktansvärt bra ut, typ i Megan Fox stuket. Men hallå! Det ända vi ser här är en fulare veriasion av blondinbella, för visst är hon lik henne? Som en kopia, skulle lätt kunna vara hennes lillasyster. Japp, hon är bara en blanding mellan BB och Dessi - inget mer med det. Ack vad det kommer bli skrivning om denna stackars arma flicka framöver.

Yeah, cause I´m a bad ass and I know it! Ingen sa att den här bloggen skulle bli lätt för er B-kändisar, eller hur - moahahaha

Kommentarer
Postat av: Emelie

Svarar: så länge min blogg får vara på plats nummer två så är jag nöjd!! ^^

2009-08-12 @ 01:37:12
URL: http://emeliesgodsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0