En liten hemlighet ;)

Nu ska jag ta å berätta en sak för er :)

Bloggen har bara funnits sen igår kväll och är nästan exakt ett dygn gammal, men ändå så är det över hundra läsare - coolt va? Men som jag skrev i det första inlägget, jag skriver om sånt jag tycker är intressant och ni får läsa om sånt ni tycker är intressant. Bra kombination va?

En sak till, jag kommer inte blogga någonting om mig på den här bloggen. Här är jag anonym och kommer fortsätta vara det, men har ni några frågor som rör mig så är det bara att fråga på. Blir frågan för personlig så svarar jag helt enkelt inte på den, men annars så är det inga problem.

Glöm inte heller att ni är mer än välkomna att dela med er av era tips till mig och att ni kan kontakta mig "privat" på min mail.

De va nog allt, nu har jag lite annat för mig som jag måste göra!

Skvallra på nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0